ישראל ביתנו נגד פלוסקוב: "נטשה את ערד באמצע משבר חמור"

שלמה בן יוסף No Comments on ישראל ביתנו נגד פלוסקוב: "נטשה את ערד באמצע משבר חמור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במפלגת ישראל ביתנו תוקפים את המהלך של טלי פלוסקוב – ראש עיריית ערד שתוצב ברשימת כולנו של כחלון ומגלים כי העריקה הגיעה לאחר שבקשתה להשתלב ברשימת ״ישראל ביתנו״ לכנסת, נדחתה.

"פלוסקוב, שנבחרה לראשונה לקדנציה מלאה רק בבחירות המוניציפאליות האחרונות, ביקשה בעצם לנטוש את העיר ערד דווקא בעיצומו של משבר חמור בו נמצאת העיר, דבר שנתפס בעיני ראשי ״ישראל ביתנו״ כמהלך בלתי אחראי ולכן סירבו לבקשתה. ״ישראל ביתנו״ תמכה בשנים האחרונות בגב׳ פלוסקוב ובעיר ערד ללא סייג וזאת על מנת להוציא את העיר מן המשבר אליו נקלעה. אנו יכולים רק להצטער על החלטתה של פלוסקוב שנובעת משיקולים אישיים ומבלי לראות את טובת העיר ערד. ״ישראל ביתנו״ תוסיף לדאוג לעיר ערד ולתושביה" לשון ההודעה.

במקביל מפלגת כולנו בראשות משה כחלון הגישה הערב את רשימת המועמדים שלה לכנסת ה-20. חברי הרשימה אלי אלאלוף, רחל עזריה, טלי פלוסקוב וד"ר יפעת שאשא-ביטון הגיעו הערב לוועדת הבחירות המרכזית והגישו את רשימת המועמדים של המפלגה המורכבת מאנשי עשייה מכל תחומי החיים, מאזורים שונים בארץ ובגילאים שונים.

ד"ר חסון פעיל בזירה הציבורית כבר עשרות שנים. הוא נבחר לראשונה למועצה המקומית דאלית אל כרמל ב- 1989 ועד 1998 היה ממלא מקום יושב ראש המועצה. בשנת 1999 היה ממייסדי מכללת הכרמל והוא משמש כנשיא המכללה עד היום. ד"ר חסון שימש כח"כ בכנסת ה-18 , כיהן כראש העיר הראשון של עיר הכרמל וכסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי.



0 תגובות